Tuesday, June 10, 2008

Η φράση-Blogοπαίχνιδο!


Η φίλη una mama μου ζήτησε να παίξω ένα ακόμη πρωτότυπο παιχνιδάκι λέγοντας μια φράση που χρησιμοποιώ συχνά.

Αν και δεν έχω κάποιο ρητό που να με αντιπροσωπεύει απόλυτα, μια φράση που χρησιμοποιώ αρκετά συχνά στη καθημερινότητά μου είναι η: Chill out...

Με αυτή τη φράση προσπαθώ να προτρέψω κάποιον να δείξει λίγη ηρεμία, ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό σε στιγμές σύγχυσης... Ό,τι <<παράξενο>> και να μας συμβεί δε συντρέχει λόγος πανικού.

Καλώ επίσης όποιον άλλον θέλει να μας πει τη δική του φράση...

71 comments:

Anonymous said...

ΧΑΛΑΡΑ δηλαδή...
(σήμερα θα γίνει ο χαμός..3 θα ρίξει η Ελλάδα..)

b|a|s|n\i/a said...

όντως, χαλαρά και ήρεμα!
;)
δες το και σαν αυτοτελή επεισόδια της ίδιας σειράς ;)

Σταλαγματιά said...

Αν ήμασταν έτσι όλοι πολλά θα ήταν αλλιώς.
Συνέχισε να την λες μήπως την εφαρμόσουμε !

? said...

@akon: μακάρι αλλά χλωμό..άλλωστε δε τη θυμάμαι να έχει ρίξει επί εποχή Ρεχακλή

? said...

@b|a|s|n\i/a: έτσι το είδα..και εκφράστηκα αναλόγως ;-)

? said...

@anastasia: αυτό θα κάνω! ποτέ δε ξέρεις.. :-)

Anonymous said...

Chill out? Είναι και αυτό μια άποψη!

;)

Αφού όμως δεν το έχεις πεί απο τότε που σε ξέρω..τώρα άλλαξε?

Maria Mikro Analogo said...

Σωστός! :D Μια χαρά σε βρίσκω. Φιλιά

kikop80 said...

Chill out λοιπόν και υπομονή μέχρι το βραδάκι, που ή θα ρίξουμε τρία ή θα φάμε τρία!
Δεν βλέπω Χ!
Καλησπέρα Νικόλα!

Laplace said...

χαλαρα μεχρι το βραδυ λεμεεεεεε

? said...

@Τζανεττάκος ή Τσάκωνας: ρε chill out!! (το λέω τώρα :-p)

? said...

Γεια σου @Μαράκι! :-)

? said...

@kikop80: εγώ άραγε γιατί βλέπω χ?!

? said...

@laplace78: ελπίζω μετά τον αγώνα να μην είμαστε το ίδιο χαλαροί..να πανηγυρίζουμε!

Roadartist said...

χρειαζεται!!!
Καλό απόγευμα! :0

? said...

@roadartist: λίγη ηρεμία θα μας κάνει καλό.. καλό βράδυ!

Μαργαρίτα said...

Χαλαρά.... λοιπόν..
με ηρεμία!!!

Εγώ δεν έχω μία συγκεκριμένη!!
Λέω πολλά ανα καιρούς...

πχ Δεν πάμε καλά, Θα δείξει, I see...

Καλό σου βραδάκι**

Σοφία said...

Πώς λέμε... κούλαρε μεγάλεεεεε ;-)

Anonymous said...

αχου! ανωμαλιες κανεις μεσα εδω...

σε εκοψα και σε κολλησα με μια ματια...


αχουυυυυυυυυυυυ....

παω για ευχελαιο.

θα προσευχηθω για το μπλογκ σου

manolito said...

Όπως το σημερινό βράδυ δηλαδή! Chill out ρε παιδιά... Εντάξει χάσαμε! Κάθε μέρα Πασχαλιά θα είναι;
Οεεε- Ελλάς ολέ-ολέεεε
Δεν σταματώ να τραγουδώ ποτέεε
Ακόμα κι αν χανουμέεεε...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ said...

Aπο Θεσσαλλλλονική είσαι ρε χαλλλαρέ; :)-

? said...

@μαργαρίτα: ε δε πάμε καλά :-p

? said...

@σοφία: έτσι ακριβώς!!

? said...

@exofthalmi: χαχαχαχχα!!! αμήν

? said...

@manolito: αιώνια πιστός..

? said...

@νίκος: όχι ρε, με κατάλαβε ο νικ! και το πα στην english για να μη με πάρουν πρέφα!

VagSiok said...

Το θέμα δεν είναι μονο να το λέμε αλλα και να το εφαρμόζουμε..
Καλή σου μέρα Νικ..

? said...

@vagsiok: θα συμφωνήσω.Καλημέρα!

Anonymous said...

chill out ε..τώρα έχουμε εξεταστική και πήζουμε,το καλοκαιράκι όμως..:-)
[άσχετο,είσαι και συ παιδάκι του Πανεπιστημίου Αιγαίου σαν εμένα??
:-) ]

? said...

@ελένη: είσαι κι εσύ του Αιγαίου??! Σε ποιό?
Το καλύτερο πανεπιστήμιο!

Anonymous said...

Ναι!! :-) Στη Ρόδο στο Μεσογειακών Σπουδών.Τελευταίο εξάμηνο επιτέλους.Εσύ που είσαι/ήσουν?Καλύτερο δε ξέρω ανοργάνωτο ίσως,αυτή τη φορά μέχρι να πάρω τα βιβλία μου είδα και έπαθα,μέχρι χθες μοιράζανε..

? said...

@ελένη: έλα ρε..αν περηφανευόμουν για κάτι στη Σάμο ήταν η ΤΕΛΕΙΑ οργάνωση του πανεπιστημίου. Βέβαια, όταν ήμουν εγώ εκεί ήμασταν και λίγοι.Πριν 2 χρόνια τέλειωσα!

Anonymous said...

τελεια εκφραση...γνησιος απογονος του relax που ακουγοταν παλια κατα κορον!
μ'αρεσει καθ'οτι ειμαι fan της chill out μουσικης...

ευχαριστω για την ανταποκριση...καλο σου απογευμα : ))

kikop80 said...

Τι Chill out με το μ@@@@@ το γερμανό που μπλέξαμε!

? said...

@una mama: τότε οφείλω να παραδεχτώ ότι έχεις όμορφο γούστο στα μουσικά σου ακούσματα.. καλό απόγευμα!

? said...

@kikop80: ευτυχώς που έπαιξε έτσι ο γερμανός γιατί τα πράγματα θα μπορούσαν να ναι και χειρότερα...

kat. said...

αυτό που λέω εγώ συχνά είναι: εντάξει.. αλλά σε άσχετες φάσεις που δηλώνει ειρωνία!

sitofkris said...

αγοράζεις και όλες τις chill out συλλογές;;;

Dory said...

Πες τα Νίκο, πες τα! Άντε, να χαλαρώνουμε λιγάκι. Η ζωή είναι απλή :)

? said...

@kat.: χα! το κάνω κι εγώ αυτό!

? said...

@sitofkris: λες τελικά να μου χει κολλήσει από κει?!

? said...

@dory: :-)) συμφωνώ και επαυξάνω!

kikop80 said...

Έλα μωρέ τώρα, που μας παρουσιάζει για ομαδάρα τη Σουηδία.
Σιγά σιγά θα μας πεί ότι κι ο Nilson είναι κλάσεις ανώτερος και από Τορο!!:p

? said...

@kikop80: πάντως και οι 2 έχουν ένα βασικό κοινό: παίζουν στο ίδιο μπουρδέλο! το ελληνικό πρωτάθλημα! ;-)

kikop80 said...

Σωστοοοοόςςςςς!
Γαμάτο!
Τώρα έιδα το Ζαχαράτο!!!!
XAXAXAXA!!!!
Θα εμψυχώσει την ομάδα κάνωντας ΣΑπουντζάκη και Βλαχοπούλου!!!
XAXAXA!!!
που τον πέτυχες!!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Πρωτότυπο, μόνον εσύ λες τέτοια !

? said...

@kikop80: έμαθα ότι ήταν από τους πιο ένθερμους οπαδούς μας στη πρεμιέρα και φυσικά τον αναζήτησα.. :-)

? said...

@αχτίδα: :-)) σ'ευχαριστώ

"ζαχαρούλα.." said...

ζαχαράτος θεός.. Πατρινός!!!

chill out λοιπόν!!!!!!!!!!

φιλιά!!

Μπουρμπουλήθρα said...

Ωραία αυτά που λες περι ηρεμιας και χαλαρωσης. Το θέμα είναι οτι δύσκολα γινονται πράξη. Τώρα που σου γράφω έχω πολλά νεύρα και πρεπει να σου πω οτι με το ποστ σου κάπως αναθεώρησα. εξ'άλλου τι οφελεί να είμαστε συνεχεια στην τσίτα..?
Chill out dude!

? said...

@ζαχαράτος: ΘΕΑ! ;-) φιλιά!

? said...

@μπουρμπουλήθρα; χαίρομαι που σου έκανε καλό το post.. :-) καλή σου μέρα!

purple said...

ε τοτε χαλαραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!

? said...

@purple: έεεεεεεεεεεεετσι!

irene said...

χαλαρα εε ;; (κ σαλονικιώτικα..)

έτσι θέλει η ζωή..

καλό σ/κ!

? said...

@irene: γεια σου αεκτζού! καλό σαβ/κο! ;-))

Anonymous said...

Νίκο Κ.
Με τρώει μέρες τώρα να σου γράψω τη φράση που χρησιμοποιώ όταν θέλω να ηρεμήσω τον κόσμο γύρω μου, αλλά ξέρω ότι δεν αντέχει στη δημοσιότητα, γι΄αυτό θα το κάνω κομψά.
Λέω λοιπόν "σκάω, βράζω, βγάζω την πούτ... μου και μαχαιρώνομαι" .Ειδικά οι άνδρες συνάδελφοι πραγματικά τότε ηρεμούν.

? said...

@zanzibar: ουπς..κοκκίνησα τώρα :-p

Antoine said...

Εγώ κατά καιρούς έχω κολλήματα με εκφράσεις... θυμάμαι πέρσι ότι όλη την ώρα έβρισκα τρόπο να χρησιμοποιώ το "αφουγκράζομαι" σε όλους τους τύπους του. Και πρόπερσι θυμάμαι ότι όλη την ώρα έλεγα στη φίλη μου "είσαι μια του δρόμου". Τελικά, είμαι λίγο ιδιόρρυθμος... αμ, το άλλο που κάνω! Όταν μιλάει κάποιος, έχω το σπαστικό να επαναλαμβάνω τα λόγια λίγο παραποιημένα κοροϊδεύοντάς τον!

Αχ! Μη με πιέζεις, δεν μπορώ να αποκαλύψω άλλα!

? said...

@antoine: αφουγκράζομαι τα κολλήματα σου ;-)

μα όχι, πες μας κι άλλα :-p

Αννα said...

Πέρασα να πω μια καλημέρα γιατί σήμερα φεύγω ταξιδάκι και θα μαι εκτος μπλογκόσπιτου για 11 μέρες..Να περνάς όμορφα!!!

patsiouri said...

"Ισως είναι καλύτερα έτσι..."

Antoine said...

Νίκο,

Έχεις μια πρόσκληση! Άντε για να μη μας καλείς μόνο εσύ!

? said...

@άννα: τυχερούλα!! καλό σου ταξίδι!! να περάσεις όσο το δυνατόν καλύτερα..

? said...

@patsiouraki: ;-)

? said...

@antoine: χαχα!! έρχομαι!

BUTTERFLY said...

Ελα και απο μενα για παιχνιδακι!

? said...

@butterfy: ωχ.. πέσαν μαζεμένα
:-p

Do you dare to wish? said...

every wish is only a journey away...from wishes to eternity...(and back again!:p)

? said...

@wish: επέστρεψες επιτέλους..

Anonymous said...

xanax without a perscription xanax prescription online - long term effects xanax xr